9 Notenzeilen mit Text. Typ.
1:112G,
4:180G. Init.
c,
d,
e,
f,
i. G m. Ligaturen, c-Schlüssel auf 9 × 5 roten Notenlinien (Segmentdr.) m. doppelter u. einfacher Rahmenlinie. 3mal ders. Hlzs. Rotdr.
1. Graduale. 1.V.1496.
306 Bl. [a–zA–G¹⁰H⁶]. Gez. [1]j–cccv.
2. Antiphonarium. Pars aestivalis. 10.VI.1498.
374 Bl. [a–k¹⁰l⁸m–zA–H¹⁰I⁸K–M¹⁰N⁶O¹⁰PQ⁶].
Bl. 1a leer. Bl. 1b Laurentius dei gratia Epus herbn et francie oꝛientalis dux Vniuerſis et ſingulis pꝛelatis eccleſiaſticiſ ꝑſonis … Z. 3 … Quēadmodū recolende memoꝛie quondā Reuerendus in xo ꝛ et ds dnsRudolffus inmediatus deceſſoꝛ n … Z. 7 … opus antiphonaꝝ ſcdʾm debitā foꝛmā melodie ecclʾie ne herbn per huius artis impꝛeſſoꝛie peritū magiſtrū Geoꝛiū Reyſer noſtrū fidelē et iuratū impꝛimi fecerūt … Z. 22 … Datum in Ciuitate no ſtra herbn Anno di Milleſimoquadꝛingenteſimo Nonageſimo octauo Diea Trinitatis Hlzs. Bl. 2a, rot In vigilia paſce Ad vs antiph. Links daneben zwischen Notenlinien, schwarx (A)lleluia [A rot] alleluia alleluia Rechts daneben, rot ſine schwarz gloꝛia pꝛī rot Super mḡt a Zwischen Notenlinien s schwarz Laudʾ. d. o. g. (U)eſpere [U rot] autē ſabbati que luceſſit in pꝛime. ſabbati … Lage b (I¹)eſū qui crucifixus eſt queritis alleluia … Endet Bl. 374b Z. 5 zwischen Notenlinien … quibꝯ iuraui in ira mea ſi introibūt in requiē meam (G)loꝛia [G rot] patri et filio et ſpiritui ſācto ſieut erat in pꝛinci-pio et nūc et ſēper et in ſecula ſeeuloꝛum amen
3. Antiphonarium. Pars hiemalis. 9.II.1499.
329 Bl. [a⁷b⁶c–h¹⁰i⁸k–t¹⁰v⁸x⁶yzA–K¹⁰L⁶M⁸].
Bl. 1a leer. Bl. 1b Laurentius dei gratia Eus herb et frantie oꝛientalis dux Vniuerſis et ſingulis pꝛelatis eccleſiaſticiſ pſonis … Z. 3 … Quēadmodū recolende memoꝛie quondā Reuerendus in xo pꝛ et ds ds Rudolffus inmediatus deceſſoꝛ n … Z. 7 … opus antiphonaꝝ ſcdʾm debitā foꝛmā melodie ecclʾie ne herbn per huius artis impꝛeſſoꝛie peritū magiſtrū Geoꝛiū Reyſer nm fidelē et iuratū impꝛimi fecerūt … Z. 21 … imſſi per fatū Geoꝛiū Reyſer artis imſſoꝛie mgm pōtificatus et Capituli inſignijs decoꝛētur Datum in Ciuitate na herbn Anno di Milleſimoquadꝛingenteſimo Nonageſimonono Dnica poſt purificatonis marie. Hlzs. Bl. 2a, rot In aduētu Et in feſto purificatonis De aplīs martiribus cōfeſſoꝛibus et virginibus etiā aliis certis feſtiuitatibꝯ Links daneben zwischen Notenlinien, schwarz (V)Enite [V rot] exultemus domino iubilemus deo ſalutari noſtro ꝑꝛeocupemus faciem eius in confeſſione et ī pſalmis iubilemus ei … Lage b, zwischen Notenlinien dꝛaginta annis pꝛoximus fui generationi huic … Endet Bl. 328.b Z. 23 … (H)ic [H rot] pꝛomereantur omnes petita accipere. Bl. 329a et adepta poſſidere. cum ſanctis perhēniter paradiſum introire tranſlati in requiem (G)loꝛia [G rot] et honoꝛ deo vſqzquo altiſſimo. vna patri filio inclito paraclito. cui laus eſt et poteſtas per eterna ſecula. Amen Bl. 329b leer.
Anm. Das hier fälschlicherweise als erster Teil des Druckes verzeichnete Graduale Herbipolense ist separat unter der Nr 10984 verzeichnet. Das Antiphonarium Herbipolense umfasst lediglich die hier als Teil 2 und 3 verzeichneten Stücke. GW 10984(1).
H 4980(3).
VB 2686.10.
Schlechter-Ries 87.
ISTC ia00773600.
Berlin SB (2 Ex., 1. Ex. 3, def.
, 2. Ex. 2.3).
Heidelberg UB (Fragm.).
Leipzig UB (Fragm. 1 Bl.).
Ochsenfurt GanzhornB (2).
Praha NM (2).
Sankt Paul Benedikt (def.).
Schleusingen *M (36 Bl., CS).
Weissenburg StArch (2 Ex., 1. Ex. def.).
Wolfenbüttel HerzogAugustB (Perg. Fragm. 3, Bl. 96).
Würzburg M (def.),
UB (2 Ex., 1. Ex. Fragm. 1 Bl., 2. Ex. Fragm. 1 Notenbl.).
Gesamtüberlieferung: 14 Exemplare/Fragmente in öffentlichen Einrichtungen.